HomeBlog bewust en lekkerOverzicht

December verleidingen

In de vijfde, en laatste, Bewust & Lekker special, geschreven door I'm a Foodie, kun je alles lezen over het maken van méér gezonde keuzes, en minder ongezonde keuzes. In deze special laten we zien hoe je de verleidingen van de feestdagen kunt weerstaan.

Alcoholvrij bier

#ALCOHOLVRIJ

Wanneer mensen er op feestjes achter komen dat ik diëtist bent, komt het onderwerp ‘alcohol’ altijd uitgebreid aan bod. “Maar één glas is toch gezond?’’

Een gezonde maaltijdsalade

#SALADE

Als je gezond wilt eten, maar even niet zoveel tijd hebt, is een maaltijdsalade snel gemaakt. De restjes kun je prima de volgende dag als lunch meenemen. Maar hoe zorg je ervoor dat je salade een volwaardige maaltijd wordt? Met dit stappenplan is dat heel eenvoudig!

Een frisse start

#IAMAFOODIE

In de vierde Bewust & Lekker special, geschreven door I'm a Foodie, kun je alles lezen over het maken van méér gezonde keuzes, en minder ongezonde keuzes. In deze special laten we zien op welke manieren je een gezonde start maakt na de zomervakantie.

Veilig barbecueën

#BARBECUE

De zomer is hét perfecte seizoen om de barbecue aan te steken. Maar je wilt natuurlijk niet dat die avond in het water valt doordat je ziek wordt. Een voedselvergiftiging wordt veroorzaakt door bacteriën of virussen die stoffen verspreiden in een voedingsmiddel.

Een fruitboost voor de zomer

#FRUITBOOST

Als de zon schijnt krijg ik enorm veel zin in fruit. ’s morgens eet ik blauwe bessen en frambozen door de kwark, ik eet een kiwi als tussendoortje, drink water infusions van mango en munt, en als toetje eet ik ijs gemaakt van gepureerde en ingevroren banaan en aardbeien.

Gezonder drinken

#IAMAFOODIE

In de derde Bewust & Lekker special, geschreven door I'm a Foodie, kun je alles lezen over het maken van méér gezonde keuzes, en minder ongezonde keuzes. In deze special laten we zien op welke manieren je gezond kunt drinken.

Feestelijke dorstlessers

#AFKOELEN

Bij alle zomerse feestelijkheden hoort een lekker drankje. De meeste drankjes, zoals frisdrank, bier of sap zitten alleen ongemerkt vol met suiker. Hoe drink je dan gezond(er)?

Groente & barbecue: ja!

#GROENTE

“Ik vind groenten niet lekker”. “Groenten zijn saai”. Herkenbaar? Waarschijnlijk wel. Wist je dat maximaal 10% van de volwassen Nederlanders dagelijks voldoende groente eet? Meer dan 90% haalt de aanbeveling van de Gezondheidsraad om minimaal 200 gram groenten te eten dus niet.

Eten in het lentezonnetje

Zodra je de deur uitloopt ben je volledig op je wilskracht aangewezen om niet verleid te worden door ongezonde snacks. Lees nu verder hoe je al deze verleidingen iets makkelijker de baas bent!

Bewust en lekker met groenten

In de tweede Bewust & Lekker special, geschreven door I'm a Foodie, kun je alles lezen over het maken van méér gezonde keuzes, en minder ongezonde keuzes. In deze special staat een voedingsmiddel centraal waar je nooit genoeg van kunt eten: Groente!

Bewust en lekkere winterkost

Lees nu de eerste special over Bewust & Lekker eten gemaakt door I’m a Foodie. In deze special lees je alles over bewust en lekkere winterkost!

Zijn eieren wel zo gezond?

Zeg je Pasen, dan zeg je eieren. Ze horen bij elkaar net zoals pepernoten bij Sinterklaas en oliebollen bij Oud en Nieuw. Maar is het eten van eieren nu wel zo gezond? Voor de duidelijkheid: de gewone varianten. Die van chocolade zijn lekker, maar sowieso niet gezond natuurlijk. We geven je graag inzicht in de feiten.

Verrassend plantaardig

Steeds meer mensen kiezen één of meerdere dagen per week voor een warme maaltijd zonder vlees. Maar wist je dat vleesvervangers in de vorm van burgers of worstjes niet de gezondste keuze zijn? Kies daarom wat vaker voor andere alternatieven, zoals noten, zaden, paddenstoelen of peulvruchten. Dit is meestal nog goedkoper ook. Ook geef ik je graag tips voor hartig vegetarisch broodbeleg. Lees je mee?

Gewoon gezond eten

Met een frisse blik gaan we als team van diëtisten en voedingswetenschappers van het foodplatform I’m a Foodie samen met DEEN kijken naar makkelijke manieren om gezond te eten. Om gezond te eten hoef je echt niet aan de superfoods, tarwegras, of quinoa. Sterker nog: voor deze superfoods is meestal helemaal geen bewijs dat ze werken. En dat vinden wij een slechte zaak. We zijn kritisch over de nieuwste voedingshypes en zorgen ervoor dat ons advies ook echt klopt.

Meal prepping

Wil jij jouw maaltijden nog sneller op tafel hebben staan en minder tijd kwijt zijn met boodschappen doen? Meal prepping biedt uitkomst! Simpel gezegd, plan je maaltijden voor een paar dagen vooruit. Doe in 1x de boodschappen en bereid voor waar mogelijk. We hebben wat handige trucs voor je op een rijtje gezet.

Drink een Mocktail

Alcoholvrij of niet, een cocktail heeft altijd iets feestelijks! Wil je jezelf een kater besparen ga dan voor de Mocktail. Deze heerlijke cocktail is zonder alcohol. Natuurlijk kun je niet alle cocktails zomaar alcoholvrij maken door de drank weg te laten, maar bij een hoop reguliere cocktails is dit gelukkig wel een optie. Wil je weten hoe?

Hulde aan de garnaal!

Enkele jaren geleden ontdekte ik de garnaal. Wat een uitkomst. De garnaal kan eigenlijk voor alles en is de ideale vervanger voor kip. Fijne bijkomstigheid; je kunt ook een voorraad in je vriezer aanleggen voor een onverwachte snelle maaltijd en je eet gelijk wat vaker vis!

Power to the pieper

Associeer jij de aardappel met een traditionele Hollandse maaltijd met groente en vlees? Of ben je juist met koolhydraten aan het mindere en past de aardappel daarom niet meer in jouw menu? Dan wordt het tijd voor een opfriscursus over de aardappel! Want wist jij dat een aardappel voor 77%(!) gewoon uit water bestaat? En dat het een heel veelzijdig product is?

Vakantietips

Kom jij ook elke vakantie wel een kilootje (of 2) aan? Dat is heel herkenbaar! Op vakantie willen we lekker ontspannen, vooral heel erg genieten en alle dagelijkse dingen even loslaten. En dat is logisch. We gaan je dan ook geen dieettips geven om je welverdiende vakantie te verpesten, maar met deze handige tips zal je merken dat de schade aan het eind van de vakantie best mee valt.

Even afkoelen

Morgen stijgt het kwik tot boven de 25 graden en dus kunnen wij als echt Hollanders weer lekker zeuren over het weer ;-). De meesten vinden het veel te heet en een ander vindt het jammer dat het na een tropische dag bijna altijd gaat onweren, maar op zo’n warme dag als morgen is het in ieder geval belangrijk dat je voor voldoende vocht zorgt. Dat doe je natuurlijk met fruitwater, zelfgemaakte ijsthee of limonade of met een overheerlijk fruitijsje. Hoe je dat maakt? Dat lees je hier!

Er is nog hoop voor een strakke nazomer

#BEWEGEN

Ook dit jaar heb ik weer “wetenschappelijk” bewezen, dat het sponsoren van de sportschool niet garant staat voor een strak lijf. Mijn bikini is inmiddels een paar keer uit de kast geweest en nu heb ik op zich niets te klagen, maar mijn goede voornemen om met een killerbody over het strand te paraderen is toch niet helemaal gelukt. Omdat ik toch nog hoop heb op een goeie nazomer ga ik met het sportschema van Daniëlle aan de slag.

Elke dag een handje noten

Als je een gezonder hartig alternatief zoekt voor een bakje chips of een toastje in het weekend, dan zijn noten een lekkere optie! Mede vanwege alle positieve effecten, staan ongezouten noten in de schijf van vijf van het Voedingscentrum. Zij adviseren om iedere dag een klein handje noten te eten. Daar kunnen we best mee leven toch?

Zoete kersen

In de maanden juni en juli kun je weer volop genieten van Nederlandse kersen. In deze periode eten we de zogeheten “zoete” kers. Heerlijk zoet van smaak en je eet deze kersen zo uit het vuistje. Wist je dat er ook zure kersen bestaan? Deze kersen worden meestal voor de industriële bewerking gebruikt; deze vind je bijvoorbeeld terug in potten op siroop.

Gezond op de fiets

Een lange fietstocht maken is hartstikke leuk om te doen, maar je verbrand erg veel calorieën. Wat is dan handig om te eten? En wanneer? Klopt het bijvoorbeeld wel dat je voor het fietsen nog een bord pasta moeten eten?

Zomerse nectarines

De zomer is nu officieel begonnen, en dat betekent dat we weer kunnen genieten van heel veel heerlijk zoet zomerfruit! De heerlijk zoete nectarine is een van de vele soorten die voorlopig weer volop verkrijgbaar zijn.

Gezond en lekker: Libanees!

#LIBANEES

Wellicht heb je het al gezien in de folder? Maar het thema van deze week is Libanees. Wij willen daar graag op inhaken door wat uit te leggen over de producten en natuurlijk hebben we weer een paar lekkere recepten voor je.

Vis op de barbecue

#BARBECUEVIS

Het is al dagen stralend weer en we hebben nog een aantal mooie dagen tegoed. Waarschijnlijk heb jij ook de barbecue geregeld aan en daarom wordt het tijd voor wat gezonde variatie. In deze blog geven we je graag wat lekkere recepten en tips voor vis op de barbecue. Ben jij ook benieuwd? Lees dan nu de blog.

Gezond eten hoeft niet duur te zijn

Bewust met je voeding bezig zijn en gezonder eten, hoeft niet automatisch veel duurder te zijn. Door slimme keuzes te maken, kun je voedselverspilling tegengaan en tegelijk bewuste keuzes maken voor je portemonnee. Wij zetten een aantal tips voor je op een rijtje!

Balans in je dagmenu

De schijf van vijf ken je waarschijnlijk wel. En dat je als vrouw gemiddeld 2000 kcal per dag moet binnenkrijgen is ook niets nieuws. Maar het doorvoeren hiervan in je eetpatroon, kan best lastig zijn. Je inspiratie raakt op een gegeven moment op om iedere dag weer gezonde keuzes te bedenken en daarom hebben wij een voorbeeld dag gemaakt.

Blauwe bessen

De laatste jaren worden er steeds meer blauwe bessen gegeten; deze mooie gekleurde besjes zijn niet alleen erg lekker, maar ze bevatten ook veel nuttige voedingsstoffen. Kom alles te weten over deze superfood en natuurlijk geven we je ook een aantal lekkere recepten!

Start met groente

250 gram groente per dag, er is al veel over geschreven, maar hoe doe je dat nou, zonder met een tas vol groente naar je werk te vertrekken? Vandaag een blog over groente bij de maaltijd en een manier om wel makkelijk aan je dagelijkse portie te komen.

Spinaziesalade

Om net zo sterk te worden als Popeye, moet je veel spinazie eten! Dat weet iedereen. Deze ijzerrijke groente kun je op vele verschillende manieren verwerken in je voeding en daarom willen we daar even kort bij stil staan.

Elke dag barbecueën?

Dat mooie weer van de afgelopen weken is natuurlijk ontzettend lekker! Dan ontstaat vaak het goede idee om lekker te gaan barbecueën. Maar als je net bewust bezig bent met eten, vind je zo’n barbecue misschien wel lastig? Wat kun je wel, en wat juist beter niet eten? Uiteraard is het belangrijk dat je een gezellige avond hebt, en met deze tips kun jij jouw barbecue ook nog wat gezonder maken.

Bouw je eigen ontbijt-bowl

#ONTBIJTEN

We hebben al eens eerder een blog gewijd aan het ontbijt maar kunnen het niet vaak genoeg zeggen; ontbijten is ontzettend belangrijk (en lekker!). Je brengt de stofwisseling op gang zodat je er weer een dag tegenaan kunt. Bouw je eigen ontbijt-bowl met zuivel, vezels en fruit. Hoe? Dat lees je in deze nieuwe blog!

Een dagje zonder gluten

#GLUTENVRIJ

Als je glutenvrij moet eten omdat je hier niet goed tegen kunt, kan het een enorme uitdaging zijn om elke dag weer iets lekkers & verrassends op tafel te zetten. Gelukkig zijn er tegenwoordig steeds meer vervangende producten beschikbaar. Ook zijn er steeds meer mensen, die zelf kiezen voor het verminderen van gluten in hun voeding. Wij geven wat handige tips.

Spiesjesparade

#SPIESJES

We hebben al weer wat mooie dagen gehad en de zomer komt dichterbij. Zo breekt ook de barbecuetijd weer aan! Naast de bekende hamburgers, kippenpootjes en worstjes, is er veel meer te grillen op de barbecue. Een spiesje is heel gemakkelijk zelf te maken! Wij geven je een aantal lekkere recepten en handige tips.

Komkommer

#KOMKOMMER

Bijna iedereen lust wel komkommer, daarom staat het ook in de top 5 van meest verkochte groentesoorten in Nederland. Hoewel komkommer vooral rauw gegeten wordt, kun je je er ook een warme maaltijd mee maken en wist je dat komkommer ook een aantal beautygeheimen heeft?

Lekkere trek

#LEKKERETREK

Als je bewuster of gezonder wilt eten, kan het soms moeilijk zijn om verleidingen te weerstaan. Spontaan zie je overal lekkere dingen en loopt het water je al in de mond bij de gedachte hieraan. De “lekkere trek” kan ontzettend lastig te weerstaan zijn, maar met deze tips kom je hopelijk al een heel eind. Want ook wij kennen deze momenten maar al te goed!

Tatata taaart!

#MOEDERDAG

Zondag is het Moederdag. Wellicht houden jouw kinderen al hele geheime sessies in huis, maar ook jij kunt zelf wat maken voor jouw (schoon)moeder. Misschien geen tekening meer, maar wel een heerlijke taart! We geven je leuke tips en recepten.

Maak je eigen hummus!

#HUMMUS

Bij een borrel met lekkere hapjes en snacks, kan wat ons betreft hummus niet meer ontbreken, wij zijn hier allebei dol op! Hummus is een puree op basis van kikkererwten, die zijn oorsprong vindt in het Midden-Oosten. Je kunt je bakje hummus natuurlijk kant & klaar kopen, maar het is nog lekkerder, leuker en eigenlijk best makkelijk om zelf te maken.

Suiker

#SUIKER

Het schrappen van toegevoegde suikers uit je voedingspatroon kan best een uitdaging zijn. Misschien vind je het moeilijk om zelf vervangende producten uit te kiezen, of weet je niet zo goed in welke producten veel “verborgen” suikers zitten. Vandaag een blog over dit onderwerp.

Oranje boven

#ORANJEBOVEN

Het land kleurt langzaamaan oranje en iedereen maakt zich op voor de 50ste verjaardag van onze Koning. Geef jouw maaltijd ook een oranje tintje met onze lekkere sinaasappel-, wortel- en pompoenrecepten. Leuk weetje; als je heel veel wortels eet kleurt jouw huid ook mee. Scheelt weer een potje schmink.

Vette vis

#VETTEVIS

Waarschijnlijk heb je wel eens eerder gehoord dat vette vis goed is voor de gezondheid en dat deze de omega 3-vetzuren bevat. Maar wat is dit eigenlijk precies en welke vissoorten worden hiervoor aangeraden?

BanAAN

#bananen

Jarenlang hebben bananen “last” gehad van een slecht imago, zo zou de gele kromme vrucht een “dikmaker” zijn. Maar inmiddels zijn de positieve eigenschappen van de banaan bij steeds meer mensen bekend.

Koolhydraatvervangers

#KOOLHYDRAATVERVANGER

De zomer is in aantocht en dan kunnen de bikini’s en zwembroeken weer uit de kast. Voor veel mensen is dit een moment om bewuster te gaan eten en op de kilo’s te letten. Een manier om af te vallen, kan het minderen van koolhydraten zijn.

Een ei hoort er bij!

#EIEREN

Binnenkort is het weer Pasen, en dan zullen er traditiegetrouw veel eieren gegeten worden. Maar wist je bijvoorbeeld ook dat er trucjes zijn om de versheid van een ei te testen en dat de kleur van de dooier kan verschillen?

Het witte goud

#ASPERGE

Heb jij ook een haat-liefdeverhouding met asperges? Wij zijn er dol op, niet alleen om dat asperges super gezond, maar ook nog heel verantwoord zijn. En tja dat schillen... Je zult zien, dat valt best mee. Lees onze blog voor meer informatie en lekkere recepten.

Voeding en sport

#VOEDINGENSPORT

Heb jij ook altijd zo’n trek na het sporten? De combinatie sporten en eten is voor veel mensen best lastig. Zeker als je sport om gewicht te verliezen, wil je eigenlijk niet te veel eten na je work-out. Maar hoe zorg je dat je lichaam wel voldoende herstelt? Wij geven je graag wat handige tips in deze blog.

De luxe tosti

#TOSTI

De tosti is bezig met een hippe comeback en wij snappen wel waarom. Het bereiden van een tosti is niet moeilijk, het is zo voor elkaar. Tegenwoordig ontbijt ik een paar keer per week met een tosti en varieer ik er lustig op los. Kaas, avocado, tomaat, maar ook de wintervariant met zuurkool kan ik aanraden!

Eetdagboek Jascha en Daniëlle

#EETDAGBOEK

Iedere week plaatsen we een eetdagboek, maar wat eten wij nu eigenlijk zelf op een dag? Deze week daarom ons eigen eetdagboek!

Maak je eigen fruitwater

#FRUITWATER

De zon laat zich deze week weer volop zien en het winterse weer lijkt te verdwijnen. Voldoende water drinken is met warm weer nog belangrijker. Maak er een feestje van door er fruit, komkommer of bijvoorbeeld munt aan toe te voegen.

Geef de koe een dagje vrij

#PLANTAARDIGEZUIVEL

Steeds meer mensen kiezen voor plantaardige voeding. Soms voor de gezondheid, maar ook vaak voor het milieu. Heb jij wel eens gehoord van de plantaarDAG? Op deze dag kies je bewuster voor plantaardige producten. Neem bijvoorbeeld zuivel, genoeg alternatieven. Heeft de koe ook eens een dagje vrij.

Burgers

#BURGERS

Je kunt je toch bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die niet van een goede burger houden? En dan hebben we het niet over de standaard burgers van de snackbar. Maar de burgers, zelfgemaakt met een beetje liefde of van een goed restaurant. Burgers zijn hot!

Het eetdagboek van Frederik

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon. Met behulp van dit inzicht kan je slimmere keuzes maken voor een meer gebalanceerd dieet. Wij helpen je daar graag bij!

Bewegen

#BEWEGEN

Naast gezonde voeding is bewegen natuurlijk ook ontzettend belangrijk. 30 minuten actieve beweging per dag is zeker aan te raden. Het lastige is vaak… tijd!

Tussendoortjes

#TUSSENDOORTJES

Wat is handig om als tussendoortje mee te nemen naar je werk? Vaak wordt dit toch een broodje en een stuk fruit, want dat is snel en makkelijk. Maar er zijn zo veel meer opties en die hoeven helemaal niet zo moeilijk te zijn.

De Tortizza

#TORTIZZA

Ben jij ook zo gek op pizza en zou je het iedere dag wel kunnen eten? Dan is een tortizza, pizza wrap, tortilla pizza of hoe je het wilt noemen, echt iets voor jou. Net even wat anders en een stukje gezonder; een pizza gemaakt van een tortilla. Handig om je restjes op te verwerken en in een handomdraai klaar.

Wil jij gezonder bakken?

#BAKKEN

Ook als je iets gezonder wilt eten kun je af en toe best eens genieten van een zoete lekkernij. Het vinden van een balans in je eetpatroon is daarbij heel belangrijk. Op die manier is het volhouden van deze gezondere levensstijl ook een stuk makkelijker en zul je merken dat je minder vaak snakt naar die muffins, oreo-koekjes, stroopwafels of cheesecake.

Eetdagboek Adri

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon. Met behulp van dit inzicht kan je slimmere keuzes maken voor een meer gebalanceerd dieet. Wij helpen je daar graag bij! Elke week plaatsen wij op onze blog een eetdagboek van een collega of klant bij DEEN , om jullie te inspireren!

Snelle maaltijden

#SNEL

Iedereen kent het wel; als je s'avonds na een lange dag uit je werk komt of de kinderen opgehaald hebt, moet je nog verzinnen wat er gegeten gaat worden. De inspiratie is dan ver te zoeken en lang in de keuken staan, daar heb je al helemaal geen zin in!

Groente bewaren

#BEWAREN

Bij het bewaren van verse producten denk je misschien al snel aan de koelkast. Maar wist je dat het voor sommige producten juist beter is om deze niet gekoeld te bewaren? Door dit op een slimme manier te doen, kun je langer van deze producten genieten.

Het eetdagboek van Jennie

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon. Met behulp van dit inzicht kan je slimmere keuzes maken voor een meer gebalanceerd dieet. Wij helpen je daar graag bij! Elke week plaatsen wij op onze blog een eetdagboek van een collega of klant bij DEEN , om jullie te inspireren!

Vegetarisch eten is hip!

#VEGETARISCH

Steeds meer mensen kiezen er voor om gedeeltelijk of geheel vegetarisch te gaan eten. Dit betekent dat er geen vlees, vis en schaaldieren meer op het menu worden gezet. Het schrappen hiervan is tegenwoordig heel gewoon en past prima in een gezond voedingspatroon.

Het eetdagboek van Janneke

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon. Met behulp van dit inzicht kan je slimmere keuzes maken voor een meer gebalanceerd dieet. Wij helpen je daar graag bij! Elke week plaatsen wij op onze blog een eetdagboek van een collega of klant bij DEEN , om jullie te inspireren!

Wist je dat.....glutenvrij

#GLUTENVRIJ

Gluten-intollerantie en glutenvrije voeding hebben de afgelopen tijd steeds meer bekendheid gekregen. Naast de groep mensen die door een allergie, weinig tot geen gluten eten, zijn er ook steeds meer mensen die er vanuit gezondheidsredenen voor kiezen om glutenvrij te eten.

Zelf salades maken

#SALADE

Een salade is snel, makkelijk, lekker en je kunt er eindeloos mee variëren. Voor elk moment van de dag is er wel een geschikte salade. Vegetarisch, met vis of ben jij meer een zoetekauw die er fruit in verwerkt?

Boerenkool

#BOERENKOOL

Boerenkool is een typische herfst/wintergroente die vol zit met vezels, eiwitten, vitamine en mineralen als calcium en ijzer. Naast deze voedingsstoffen bevat boerenkool weinig calorieën en is het een relatief goedkope groente.

Wist je dat.....eiwitten

#EIWITTEN

Samen met vetten en koolhydraten, vormen eiwitten de basis van voedingstoffen die ons lichaam nodig heeft om te kunnen functioneren. We krijgen deze onmisbare stoffen binnen via onze voeding. Eiwitten spelen een grote rol bij de stofwisseling en opbouw en het herstel van cellen en spieren.

Het eetdagboek van Aimy

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon.

Het eetdagboek van Anouk

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon.

Gezond ontbijten

#ONTBIJTEN

Doordeweeks is het vaak vluchtig of simpel en in het weekend neem je er misschien meer de tijd voor.

Even voorstellen

#VOORSTELLEN

2017 staat in het teken van bewust & lekker eten en leven, iets dat voor ons bijna vanzelfsprekend is geworden en waarin we elkaar goed aanvullen. Bij DEEN werken wij beide als category manager op vers groepen, wat inhoudt dat wij verantwoordelijk zijn voor alles wat te maken heeft met het assortiment.

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk ons privacy- en cookiebeleid.