Smoothies

#SMOOTHIE

Lukt het jou om iedere dag 250 gram groenten en 2 stuks fruit te eten? Ook wij vinden dat lastig en daarom zweren wij bij de smoothie.

Lees meer

Tussendoortjes

#TUSSENDOORTJES

Wat is handig om als tussendoortje mee te nemen naar je werk? Vaak wordt dit toch een broodje en een stuk fruit, want dat is snel en makkelijk. Maar er zijn zo veel meer opties en die hoeven helemaal niet zo moeilijk te zijn.

Lees meer

Wil jij gezonder bakken?

#BAKKEN

Ook als je iets gezonder wilt eten kun je af en toe best eens genieten van een zoete lekkernij. Het vinden van een balans in je eetpatroon is daarbij heel belangrijk. Op die manier is het volhouden van deze gezondere levensstijl ook een stuk makkelijker en zul je merken dat je minder vaak snakt naar die muffins, oreo-koekjes, stroopwafels of cheesecake.

Lees snel verder

Eetdagboek Adri

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon. Met behulp van dit inzicht kan je slimmere keuzes maken voor een meer gebalanceerd dieet. Wij helpen je daar graag bij! Elke week plaatsen wij op onze blog een eetdagboek van een collega of klant bij DEEN , om jullie te inspireren!

Lees snel verder

Snelle maaltijden

#SNEL

Iedereen kent het wel; als je s'avonds na een lange dag uit je werk komt of de kinderen opgehaald hebt, moet je nog verzinnen wat er gegeten gaat worden. De inspiratie is dan ver te zoeken en lang in de keuken staan, daar heb je al helemaal geen zin in!

Lees snel verder

Groente bewaren

#BEWAREN

Bij het bewaren van verse producten denk je misschien al snel aan de koelkast. Maar wist je dat het voor sommige producten juist beter is om deze niet gekoeld te bewaren? Door dit op een slimme manier te doen, kun je langer van deze producten genieten.

Lees snel verder

Het eetdagboek van Jennie

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon. Met behulp van dit inzicht kan je slimmere keuzes maken voor een meer gebalanceerd dieet. Wij helpen je daar graag bij! Elke week plaatsen wij op onze blog een eetdagboek van een collega of klant bij DEEN , om jullie te inspireren!

Lees snel verder

Vegetarisch eten is hip!

#VEGETARISCH

Steeds meer mensen kiezen er voor om gedeeltelijk of geheel vegetarisch te gaan eten. Dit betekent dat er geen vlees, vis en schaaldieren meer op het menu worden gezet. Het schrappen hiervan is tegenwoordig heel gewoon en past prima in een gezond voedingspatroon.

Lees snel verder

Het eetdagboek van Janneke

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon. Met behulp van dit inzicht kan je slimmere keuzes maken voor een meer gebalanceerd dieet. Wij helpen je daar graag bij! Elke week plaatsen wij op onze blog een eetdagboek van een collega of klant bij DEEN , om jullie te inspireren!

Lees snel verder

Wist je dat.....glutenvrij

#GLUTENVRIJ

Gluten-intollerantie en glutenvrije voeding hebben de afgelopen tijd steeds meer bekendheid gekregen. Naast de groep mensen die door een allergie, weinig tot geen gluten eten, zijn er ook steeds meer mensen die er vanuit gezondheidsredenen voor kiezen om glutenvrij te eten.

Lees snel verder

Zelf salades maken

#SALADE

Een salade is snel, makkelijk, lekker en je kunt er eindeloos mee variƫren. Voor elk moment van de dag is er wel een geschikte salade. Vegetarisch, met vis of ben jij meer een zoetekauw die er fruit in verwerkt?

Lees snel verder

Boerenkool

#BOERENKOOL

Boerenkool is een typische herfst/wintergroente die vol zit met vezels, eiwitten, vitamine en mineralen als calcium en ijzer. Naast deze voedingsstoffen bevat boerenkool weinig calorieƫn en is het een relatief goedkope groente.

Lees snel verder

Wist je dat.....eiwitten

#EIWITTEN

Samen met vetten en koolhydraten, vormen eiwitten de basis van voedingstoffen die ons lichaam nodig heeft om te kunnen functioneren. We krijgen deze onmisbare stoffen binnen via onze voeding. Eiwitten spelen een grote rol bij de stofwisseling en opbouw en het herstel van cellen en spieren.

Lees snel verder

Koken met broccoli

#BROCCOLI

Broccoli is super gezond en ook nog eens heel erg lekker. Wij geven je graag wat tips om gezond te koken met broccoli.

Lees snel verder

Het eetdagboek van Aimy

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon.

Lees snel verder

Het eetdagboek van Anouk

#EETDAGBOEK

Bewust en lekker eten is niet moeilijk, maar met wat handige tips maak je het net wat gezonder. Door middel van een eetdagboek verkrijg je inzicht in je huidige eetpatroon.

Lees snel verder

Gezond ontbijten

#ONTBIJTEN

Doordeweeks is het vaak vluchtig of simpel en in het weekend neem je er misschien meer de tijd voor.

Lees snel verder

Even voorstellen

#VOORSTELLEN

2017 staat in het teken van bewust & lekker eten en leven, iets dat voor ons bijna vanzelfsprekend is geworden en waarin we elkaar goed aanvullen. Bij DEEN werken wij beide als category manager op vers groepen, wat inhoudt dat wij verantwoordelijk zijn voor alles wat te maken heeft met het assortiment.

Lees snel verder
Inschrijven nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze aanbiedingen, de lekkerste recepten, handige tips en andere nieuwtjes.