dea17285-puur-hollands-lokale-agf-1260x290px-algemene-header

Test

Je kunt hieronder per categorie de veelgestelde vragen bekijken. Staat je vraag of opmerking er niet tussen? Dan kun je ons reactieformulier invullen.

Aanbiedingen

De aanbieding was niet op voorraad, kan ik alsnog van deze actie profiteren?

Wanneer een aanbieding is uitverkocht, kun je in de winkel naar een reclametegoedbon vragen. Zodra het artikel weer op voorraad is, kun je bij inlevering van deze bon (binnen twee weken na afloop van de actie) alsnog van de korting profiteren. Deze bon is helaas niet geldig bij Op=Op aanbiedingen, omdat wij hierbij niet kunnen garanderen dat het artikel later alsnog verkrijgbaar is.

De aanbieding is niet verrekend op mijn kassabon.

Wanneer je een aanbieding hebt meegenomen, maar dit niet terugziet op de kassabon kan het zijn dat de actieprijs direct verrekend is in het totaalbedrag. Wij proberen de aanbiedingen altijd onderaan de kassabon kenbaar te maken. Het kan helaas ook voorkomen dat er een fout is gemaakt. Indien je dit vermoeden hebt, kun je met de bon teruggaan naar onze winkel. Onze hoofdcaissières zijn je graag van dienst.

Waarom staat er een andere (actie)prijs op het schap dan op de kassa?

Onze kassasystemen worden centraal dagelijks voorzien van de meest nieuwe prijsinformatie. Bovendien wordt iedere zondag gecontroleerd of al onze actieprijzen juist in het kassasysteem staan. Indien je een andere prijs op ons schap aantreft, kan het zijn dat je helaas een verouderd schapkaartje ziet. Meld je bij één van onze medewerkers of de bedrijfsleiding wanneer je dit opmerkt. Dit wordt dan direct uitgezocht en aangepast.

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk ons privacy- en cookiebeleid.