Veelgestelde vragen

Je kunt hieronder per categorie de veelgestelde vragen bekijken. Staat je vraag of opmerking er niet tussen? Dan kun je ons reactieformulier invullen.

Aanbiedingen

De aanbieding was niet op voorraad, kan ik alsnog van deze actie profiteren?

Wanneer een aanbieding is uitverkocht, kun je in de winkel naar een reclametegoedbon vragen. Zodra het artikel weer op voorraad is, kun je bij inlevering van deze bon (binnen twee weken na afloop van de actie) alsnog van de korting profiteren. Deze bon is helaas niet geldig bij Op=Op aanbiedingen, omdat wij hierbij niet kunnen garanderen dat het artikel later alsnog verkrijgbaar is.

De aanbieding is niet verrekend op mijn kassabon.

Wanneer je een aanbieding hebt meegenomen, maar dit niet terugziet op de kassabon kan het zijn dat de actieprijs direct verrekend is in het totaalbedrag. Wij proberen de aanbiedingen altijd onderaan de kassabon kenbaar te maken. Het kan helaas ook voorkomen dat er een fout is gemaakt. Indien je dit vermoeden hebt, kun je met de bon teruggaan naar onze winkel. Onze hoofdcaissières zijn je graag van dienst.

Waarom staat er een andere (actie)prijs op het schap dan op de kassa?

Onze kassasystemen worden centraal dagelijks voorzien van de meest nieuwe prijsinformatie. Bovendien wordt iedere zondag gecontroleerd of al onze actieprijzen juist in het kassasysteem staan. Indien je een andere prijs op ons schap aantreft, kan het zijn dat je helaas een verouderd schapkaartje ziet. Meld je bij één van onze medewerkers of de bedrijfsleiding wanneer je dit opmerkt. Dit wordt dan direct uitgezocht en aangepast.

Algemeen

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je op ieder gewenst moment uitschrijven voor de digitale nieuwsbrief. Je kunt dit doen door onderin de nieuwsbrief te klikken op de link: Uitschrijven van de nieuwsbrief.

Doet DEEN Supermarkten aan sponsoring?

DEEN sponsort honderden verenigingen middels de DEEN Jeugdsponsoractie. Wij verzoeken clubs die zich willen inschrijven vriendelijk om de publicaties in onze actiekrant en op de website goed in de gaten te houden. Via deze wegen wordt je geïnformeerd op welke wijze je kunt aanmelden.Voor overige sponsoraanvragen kun je hier terecht.

Kan ik onze jeugdvereniging al inschrijven voor de DEEN Jeugdsponsoractie?
In 2018 organiseert DEEN Supermarkten weer een Jeugdsponsoractie. Hou de website in de gaten voor meer informatie.
Is pinnen bij DEEN gratis?
Ja, pinnen bij DEEN is altijd gratis.
Waar vind ik de recepten uit het blad Boodschappen?
U treft de recepten via de website www.boodschappen.nl.
Heeft DEEN een bezorgdienst?
Op DEEN.nl kun je online je boodschappen bestellen. In diverse postcodegebieden bezorgen wij deze boodschappen gratis thuis. Wilt u weten of wij ook bij u bezorgen? Kijk dan hier. Tevens kun je de boodschappen op ruim 70 afhaalpunten ( onze filialen en op de Protonweg 10, HN80 te Hoorn ) gratis afhalen.
Ik heb de DEEN actiekrant niet ontvangen.
Onze actiekrant wordt huis aan huis verspreid door Rodi Media (bij de zondagskrant) en PostNL. Heb je een ‘JA-NEE’ of ‘NEE-NEE’ sticker op de brievenbus? Dan ligt de krant in de winkel voor je klaar. Indien je geen sticker hebt, kun je de bezorgklacht hier indienen.
Wat is het postadres van DEEN?
Het postadres van DEEN is: DEEN Supermarkten b.v., Postbus 139, 1620 AC Hoorn.

Heb je een productklacht? Dan kun je de verpakking, het etiket en eventueel het product, gratis toezenden naar ons antwoordnummer: DEEN Supermarkten, antwoordnummer 1167, 1620 VB Hoorn.

Kan ik een BTW-factuur krijgen in de winkel?
Op onze kassabon worden op de onderzijde alle BTW-bedragen vermeld. Indien je voor de administratie een BTW bon nodig heeft kun je op basis van de kassabon een BTW bon opvragen bij de Servicebalie.
Verkoopt DEEN Supermarkten ook cadeaubonnen?
Ja, Bij DEEN Supermarkten kun je cadeaukaarten kopen en laten opwaarderen met een bedrag tussen de 5 en 150 euro. Je kunt de cadeaukaarten aanschaffen aan de kassa in onze winkels. Onze cadeaukaarten zijn onbeperkt geldig en inwisselbaar in al onze filialen.
Kan ik een VVV-cheque inleveren bij DEEN?
DEEN Supermarkten accepteert VVV-cheques.

Assortiment

Waarom hebben sommige filialen artikelen niet, die andere filialen wel hebben?

Dit hangt af van de grootte van de winkel. In een aantal winkels is er helaas onvoldoende ruimte om het gehele assortiment aan te bieden. Neem contact met ons op via ons reactieformulier om te vragen naar de mogelijkheden.

Ik mis een product in uw assortiment.

Indien je een product of een reeks producten van een bepaald merk mist in ons assortiment kun je dit doorgeven via ons reactie formulier. Onze inkopers onderzoeken dan wat de mogelijkheden zijn voor dit product.

Ik heb een productklacht.

Je kunt met het product teruggaan naar onze winkel en de klacht daar kenbaar maken. Veelal kunnen onze collega’s je ter plaatse helpen. Zij kunnen het product voor je omruilen of het aankoopbedrag teruggeven. Soms is het ook nodig om het product verder te onderzoeken. Onze collega’s vragen dan je gegevens op, zodat wij je over de resultaten verder kunnen informeren.

Gluten, tarwe, koemelk en/of lactose vrije producten.

Wij hebben diverse artikelen in ons assortiment die vrij zijn van bovengenoemde allergenen. Van het merk Perfekt is het zelfs mogelijk om een lijst met deze artikelen toe te sturen. Stuur ons een e-mail naar info@deen.nl met je adresgegevens en wij sturen deze lijst van harte naar je toe.
Indien je van een ander product wilt weten of dit vrij is van het allergeen kun je ons dit vragen via het reactieformulier.

Wat is sterrenvlees?

De Nederlandse Dierenbescherming heeft een systeem ontwikkeld om het voor consumenten eenvoudig te maken om een verantwoorde keuze te maken. Je herkent de diervriendelijke initiatieven aan het Beter Leven Kenmerk. Hoe meer sterren, hoe diervriendelijker:
1 ster: Belangrijke verbeteringen dierenwelzijn (meer ruimte, meer ruwvoer en meer mogelijkheden om natuurlijk gedrag te vertonen).
2 sterren: Behalve de belangrijke verbeteringen, is er ook een vrije uitloop naar buiten.
3 sterren: 100% biologische keten.
Voor meer informatie kunt u de volgende websites raadplegen:
www.beterleven.dierenbescherming.nl
www.duurzaamvarkensvlees.nl

Waar komt een deel van het luxe rundvlees in skin verpakking vandaan?

Het rundvlees is van de beste kwaliteit Pools vaarzenvlees. Een vaars heeft als kenmerk, de fijne structuur van het vlees, wit vet en een mooie marmering in het vlees die de smaak ten goede komt. Deze dieren worden zeer streng geselecteerd op kwaliteit om te zorgen dat we een constante malsheid en kwaliteit kunnen garanderen.

Polen is een agrarisch land waar veel verschillende vleessoorten vandaan komen. De slachterijen zijn modern en staan garant voor top kwaliteit, het is niet voor niets dat er in Polen veel Koosjer geslacht wordt voor de Joodse gemeenschap wereldwijd. Dit wordt gedaan omdat Polen de juiste dieren heeft en op een dusdanig hygiënische manier kan slachten wat in andere landen niet mogelijk is.

Werken bij DEEN

Waar vind ik de vacatures van DEEN?

De vacatures van DEEN vind je bij Werken bij DEEN.

Winkels

Bij wie kan ik mijn reactie in de winkel kwijt?

Je kunt een reactie bij onze bedrijfsleider en/of bij één van zijn assistenten in het filiaal kwijt.

Waar kan ik een melding maken over rondzwervende winkelwagens?

Je kunt via info@deen.nl een melding maken van een winkelwagen die rondzwerft in uw wijk. Vermeld duidelijk de plek en om hoeveel karren het gaat. Wij gaan ons best doen om de karren zo snel mogelijk op te halen. Uiteraard is het ook mogelijk om dit in het dichtstbijzijnde filiaal te melden.

Waar vind ik de openingstijden van mijn DEEN winkel?

De openingstijden van jouw DEEN winkel vind je bij Winkels.

Inschrijven nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze aanbiedingen, de lekkerste recepten, handige tips en andere nieuwtjes.