DEEN IJburg is 'Beste DEEN'

Hoorn, 4 februari 2019 - Het is feest bij DEEN in IJburg. De winkel aan de Pampuslaan 45 is afgelopen zaterdag uitgeroepen tot ‘Beste DEEN’. Zij zijn de winnaar van de DEEN winkelwedstrijd die in 2018 werd georganiseerd.

Jury

Gedurende het jaar worden alle winkels tijdens diverse juryrondes getoetst op klantvriendelijkheid, voorraad artikelen, hygiëne etc. In december heeft de laatste juryronde plaatsgevonden die uitgevoerd werd door leveranciers en fabrikanten van DEEN. De medewerkers van de 10 beste winkels zijn uitgenodigd voor een spetterend finalefeest in Bobs Party Palace in Uitgeest. Aanwezig zijn bij dit feest is de beloning voor een jaar hard werken en een intensieve strijd.

Op 2 februari jl. was het dan zover! De medewerkers van de filialen uit IJburg Amsterdam, Tuitjenhorn, Europassage Heemskerk, Medemblik, Vuldersbrink Harderwijk, Bergen, Rietwijkerstraat Amsterdam, Vijzelstraat Enkhuizen, ’t Harde en Breezand stond een spannende avond te wachten. Naast de bekendmaking van de winnaar, werden zij getrakteerd op een heerlijk buffet en een spetterend optreden van André Hazes.

De prijs voor ‘Beste DEEN’ is toegekend aan DEEN IJburg. Dit jonge team, blinkt uit in klantvriendelijkheid, het zien van verkoopkansen, mooie opvallende presentaties en een versafdeling om de vingers bij af te likken. Supermarktmanager Edzard Valk en zijn assistenten Robert van Stralen en Axel Tietze zijn uiterst gelukkig met de titel ‘Beste DEEN’. “Wat een fantastisch resultaat! We zijn heel tevreden en ontzettend trots op het hele team. We hebben het helemaal samen gedaan. Het is een geweldige club mensen die consequent streeft naar een topwinkel, waarin we klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. De winkel heeft natuurlijk veel pluspunten. Het is een mooie winkel, met veel ruimte en voldoende parkeergelegenheid. Mijn medewerkers zijn betrokken bij de klanten en zijn bereid een stapje harder te lopen. Toch is het een verrassing dat we gewonnen hebben, want alle DEEN winkels zijn goed. We hebben gewoon ons best gedaan, wat we eigenlijk altijd doen.”

DEEN Vuldersbrink Harderwijk eindigde op de tweede plaats, gevolgd door DEEN Medemblik, beide winkels blinken uit in klantvriendelijkheid en lokale betrokkenheid.