Proud to be Oud 2019 groot succes

Hoorn, juli 2019 – Enkele weken geleden alweer heeft het evenement ‘Proud to be Oud’ - georganiseerd door de RoundTable 100 West-Friesland - plaatsgevonden in het Van der Valk Hotel Hoorn. Het was wederom een groot succes, enerzijds omdat de ouderen in grote getale aanwezig waren (met 250 ouderen zat de organisatie vol!) en anderzijds omdat er ook nog eens een flink extra geldbedrag is opgehaald vlak voor het event, namelijk €1.875,- met een succesvolle emballage-actie bij hoofdsponsor DEEN Supermarkten.

De ouderen uit Hoorn e/o hebben onlangs weer een fantastische dag gehad tijdens hét event voor ouderen in de regio: Proud to be Oud. Deze middag vol gezelligheid en entertainment is niet meer weg te denken uit de agenda’s van de vele aanwezigen. Van overheerlijke live cooking lunch tot een Swingo en een zanger en een educatief programma. Aan alles is gedacht. Een onbezorgde middag genieten voor de ouderen, dat is het doel van de mannen van de Ronde Tafel. En in die missie slagen zij elk jaar weer!

Het evenement cq de Ronde Tafel kan niet zonder de steun van sponsors. DEEN is in deze een sponsor van het eerste uur. Naast de sponsoring van Vlieg ‘m d’r over – het evenement waarmee geld wordt ingezameld voor Proud to be Oud – heeft DEEN vorig jaar voor het eerst een emballage-actie gedaan. Alles om de dag nog leuker en aantrekkelijker te maken en/of wellicht in de toekomst een tweede dag mogelijk te maken en het event nog verder uit te bouwen. Dit jaar werd de emballage-actie van vorig jaar in elk geval overtroffen, dus het begin is er alvast! Een cheque van maar liefst €1.875,- werd afgelopen week door Joost Deen uitgereikt aan de organisatie van Proud to be Oud. Een bedrag en een samenwerking waar beide partijen trots op kunnen zijn!