Samenwerking Van der Valk

Unieke samenwerking tussen DEEN Supermarkten en Van der Valk

Hoorn, november 2018 - Op 28 oktober is bij DEEN een spaaractie gestart onder de naam ‘Suite Dreams’. Klanten van DEEN kunnen gedurende 8 weken sparen voor Van der Valk bad- en bed textiel. Deze spaaractie is een unieke samenwerking tussen DEEN Supermarkten en Van der Valk.

Het bed- en badtextiel is van hoogwaardige kwaliteit en is speciaal ontwikkeld voor de hotellerie. Het textiel is duurzamer, droogt sneller, voelt zachter aan na het wassen en kreukt minder als het uit de wasmachine komt. Zelfs na honderden keren wassen! De samenstelling van het materiaal is door Van der Valk zelf bepaald. Daarnaast zijn er nog specifieke details toegevoegd, waardoor dit bed- & badtextiel afwijkend is van de retail kwaliteit en aanzienlijk langer meegaat!

Tegen inlevering van een volle spaarkaart zijn diverse producten verkrijgbaar met grote kortingen. Het gaat om kussens, dekbedden (140 x 220 cm en 240 x 220 cm), dekbedovertrekken met een fijne ruime instopstrook (140 x 260 cm en 240 x 260 cm) en handdoeken en badlakens. De kwaliteit is top, hier staat Van der Valk garant voor.

Sparen gaat heel makkelijk. Bij iedere € 5 aan boodschappen en bij actieproducten ontvangen de klanten van DEEN spaarzegels. Met 15 zegels is de spaarkaart al vol en kan één van de Van der Valk producten met hoge korting worden aangeschaft.

Extra: boxspring met hoge korting

Tijdens de actieperiode kan ook een Van der Valk boxspring met hoge korting worden aangeschaft. In een groot deel van onze winkels staat daarom een Van der Valk boxspring waar je op kunt proefliggen (Wagenweg Purmerend, Wieringerwerf, Wervershoof, Opmeer, Hoogkarspel, Castricum, Alkmaar, Breezand, Tuitjenhorn, Europassage Heemskerk, Broek op Langedijk, Uithoorn, Almere City, Harderwijk Vuldersbrink, Beverwijk, Lelystad Warande). Bevalt het bed? Dan kan deze tijdens de actieperiode via deen.nl besteld worden met hoge korting. De boxspring is inclusief: 2x boxspring, 2x pocket matras 7 zones, 2x set slede poten en 1x comfort topper.